Informacja prasowa3 lipca 2018, Nowy SączHot-dog na kilka sposobówPodłużna nacięta bułka, gorąca parówka i sos. Hot dog to wyjątkowo proste danie, uwielbiane zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Powstał w Niemczech, po
W podróży za pięknem i zdrowiemTurystyka zdrowotna to coraz popularniejszy, ogólnoświatowy trend. Coraz więcej osób planując wyjazd, chce przy okazji zatroszczyć się o zdrowie i urodę. W swoje plany wakacyjne wplatają wi�
Informacja marki Plusssz JuniorTo nie czas na alergię!Oto sprytne patenty, które pomogą przegnać objawy uczulenia Co nasze dzieci lubią robić wiosną? Biegać, bawić się do późna na placu zabaw, chodzić na dalekie wyciecz
Informacja prasowaWarszawa, 6 grudnia 2019 r.Motywacja do treningów bierze się nie tylko z silnej woli lub marzeń o nienagannej sylwetce. Zależy też od wielu czynników, które sprawiają, że wizyta na siłowni staje się przyj
PSOlife – konferencja dla chorych na choroby skóry i ŁZSjuż w niedzielę 20 październikaDruga edycja ogólnopolskiego wydarzenia edukacyjnego PSOlife dedykowana jest osobom z chorobami dermatologicznymi takimi jak łuszczyc
Informacja prasowaWarszawa, 5 lutego 2018 r.„Ślepota zmierzchowa”, czyli kiedy nasze widzenie szwankuje po zmrokuŚlepota zmierzchowa, potocznie określana „kurzą ślepotą”, objawia się słabszym widzeniem po zmroku. Sch
WARSZAWA, 27.02.2020 r.5 zasad przechowywania warzyw i owocówKażdemu z nas zdarzyło się kiedyś przesadzić z ilością zakupów spożywczych, a w efekcie wyrzucić część jedzenia do kosza. Statystyki mówią, że pozbywamy s
Informacja prasowaWarszawa, 8 listopada 2017 r.Ziemniaki, lubiane przez 80% Polaków, często goszczą na polskich stołach. Z badań zrealizowanych na potrzeby kampanii „Ziemniaki czy kartofle? Wybierz, smakuj i jedz” wynika, ż
Informacja prasowaPoznań, 26 października 2017 rokuPorady beauty z herbatą w roli głównejPiękna cera za sprawą składników, które znajdziesz w kuchniNa zewnątrz chłód, wilgoć i niskie temperatury, a w domu czy miejscu
Informacja prasowa Wrocław, 24 lutego 2021 r. Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzenia KTG Pregnabit przyłącza się do kampanii „Tele Serce – Serce pod kontrolą”. Projekt ma na celu promoc